vrijdag 24 mei 2019

Naar Bellewaerde


klik hier voor meer foto's 



Bellewaerde was de max!
Je mocht alleen met je vrienden rondlopen en we hebben (sommigen toch) angstenoverwonnen zoals bij de boomerang.
Bij onze eerste attractie  hebben de meisje een heel klein beetje voorgestoken 
en de anderen die achter ons stonden waren meisjes van het middelbaar,
opeens zeiden zij:" Jullie steken voor, dat mag niet!"
maar toen zijn we er beste vriendinnen mee geworden.
Dat was best grappig.
Toen het middag was hebben we gezellig samen gegeten.
Ondertussen waren er dieren achter ons en hebben we naar de dieren gekeken.
Toen was er een olifant die moest plassen  en hij had drie slurfen😁
Vervolgens zijn we op de Niagara geweest, een paar keer zelfs.
Dan op de boomstammetjes en we waren helemaal nat. Iedereen was klets nat.
We moesten eigenlijk om 16 uur 55 minuten bij juf zijn omdat het park om 17 uur ging sluiten
en we zijn om 16 uur 51 minuten nog eens op de Kevertjes geweest.
Toen moesten we naar helemaal de andere kant van het park lopen, dus we waren iets te laat.
Dit was een dag om NOOIT te vergeten.
Julie 

Bellewaerde

   Bellewaerde was een topper.
   alles maakte ons blij,de zon,de dieren...
   we hebben ons geen moment verveeld.
   Het leuke was dat er bijna niemand daar was.
   We konden zo op de attracties, het langste dat we wachtten was 10 min.
   op een bepaald moment was het zo warm dat we met de meesten op Niagara zijn geweest.
   Iedereen vond het gewoon top.
Ilana 
Hallo iedereen,
We waren op 23 mei naar Bellewaerde!
Het was mijn eerste keer, het was top!
Ik vond het heel leuk dat we alleen mochten rond lopen.
Soms was het een stressy moment om juist op tijd te komen bij juf !
Maar dat ging allemaal.
We hadden toffe en grappige momenten meegemaakt!
Het was een beetje jammer dat mijn voet pijn deed maar dat ging allemaal!
Mijn vriendinnen wachten toen allemaal op mij.
We zaten op veel attracties.
Er waren wel een paar in onze groep die niet durfden,dus die wachten dan maar.
Het was wel een heel mooi park!
Je had dieren, shows,.. 
Wij zijn wel naar geen enkele show geweest, maar je mocht wel.
Het is zeker de moeite waard om naar daar te gaan.
Mijn verwachting was helemaal juist!
Dus heeeeeeel leuk!
 Alyssa 
Eindelijk was het zover: donderdag 23 mei 2019 - schoolreisje!
Iedereen was blij...
Na een lange rit waren we aangekomen in Bellewaerde.
We gingen naar binnen en spraken af waar we moesten zijn, hoe laat...
Zo ging het de hele dag door.
Emerence en ik zijn voor de eerste keer op de Boomerang geweest,
daarna voelde ik me niet zo goed, maar het ging snel weer beter.
 Dit was mijn verslag over Bellewaerde 
Groetjes Riana
Op donderdag 23 mei gingen we samen met het vijfde op schoolreis naar Bellewaerde.
We spraken soms af bij een attractie zodat de juffen ons eens konden zien.We zijn de hele dag weg geweest van 8:50 tot 18u. Het was een leuke dag .Voor mijn part zouden we het nog eens 
opnieuw mogen doen .
 Bente

Ik vond schoolreis heel tof.
Het was leuk dat we vrij mochten rondlopen.
De leukste attracties River Splash en de Boomerang.
Het was de tofste schoolreis van het lager.
Ik was ook blij dat het mooi weer was.
Op de Niagara waren we kletsnat.


Groetjes Mathis

Het was de tofste schoolreis dat ik ooit meegemaakt heb.
De tofste attractie vond ik de River Splash en de Boomerang.
Het was mooi weer dus dat was ook leuk.
En we mochten vrij rond lopen. Senne