vrijdag 16 september 2016

Dagboek van een zesdeklasser!

Ik was woedend echt boos.
Van m’n mama moet ik tot 7 tellen.
Maar denk je daar aan als je boos bent, tuurlijk niet.
Maar hoe dan ook, bozer kon ik niet worden.
Ik wou een van mijn klasgenoten iets aandoen.
Maar ik was slim, ik hield mij in!
Dat was goed anders zat ik weer met problemen.
Aan de positieve kant vind ik het leuk dat juf Veerle
niet boos was. 
Juf Veerle is wel een leuke juf
Maar zoals dat liedje in godsdienst:
70 maal 7 keer vergeven .
Morgen een nieuwe dag
En kan ik het haar vergeven.
                                                                                             

05-09/’16

                       Dagboek Ian 2016
                              Donderdag 8 september 2016
Heb ik me geamuseerd omdat we samen speelden, zowel hier als aan de overkant. Het eten van school was superlekker en we konden eens praten en niet heel de tijd voor de kleintjes zorgen. Wij hebben ook geturnd deze dag met een andere meester die ook al eens vorig jaar moest invallen, zeer jong maar toch zeer leuk. Ik kwam thuis en maakte mijn huiswerk het was een zeer leuk huiswerk van wo: een woordzoeker met woorden die we moeten zoeken van de eeuwen zoals de Grieken en Romeinen en die antwoorden dan overschrijven. Voor de rest heb ik buiten gespeeld en bij mijn vriend de computer gerepareerd, de moeder was zeer blij. En nog wat gespeeld tot ‘s avonds en dan op de tablet tot bed tijd.

                             SLAAPWEL
Mijn dagboek,
we zijn vandaag 1 september.
Het laatste jaar op de basisschool.
Ik verlang tot het middelbaar, dan volg ik Latijn voor 2 jaar en daarna ga ik sportwetenschappen doen.
Dan kan ik later kinesist, apotheek, sportleerkracht worden.
Ik kan dan alle kanten uit.
Daar verlang ik naar.
Daaaaaaag!
Lovely