vrijdag 16 september 2016

Dagboeken van Joran en Bo.

De klas is soms saai.
Maar ook niet .
Rekenen is soms moeilijker.
Soms is soms is juffrouw grappig.
De zeeklassen vorig jaar was leuk.
school dag 1.
De avond begon en het was stil.
Deze avond.
We eten BBQ. 

Joepie jee.
Joran 

      de eerste schooldag van Bo .

Hallo liefste dagboek , ik ga het hebben over de eerste schooldag . Het was ZEER leuk ! We moesten eerst naar de parel gaan . Daar zagen we iedereen ook de juffen en ook de kindjes en de mama’s en papa’s van sommige kindjes bijvoorbeeld  van de kleutertjes !
 Dat was ook zeer leuk we kregen een kaartje en daarop stond een sleutel, als we dat kaartje kwijt waren mochten we niet binnen in de klas, zeiden de juffen tegen ons . Toen zagen we de juf; ja lieve dagboek, ONZE juf, je hebt dat goed gehoord !!
Ze heet juf Veerle, we gingen samen met de juf naar de klas . Ik was zeer zenuwachtig en nieuwsgierig om de nieuwe klas te zien ! We deden de deur en … wauw zo een mooie en grote klas dacht ik!
De klas is volgens mij de grootste van allemaal dacht ik toen . Toen was het speeltijd . Wel leuk maar ook niet zo leuk , maar lieve dagboek je weet wel waarom hé ! Maar het was wel nog leuk he, vergeet dat niet hé !!!!
 Om 4 uur ging de bel  en dan mochten we naar huis . Dat was dus mijn aller eerste in het 6de leerjaar , het was een zeer geslaagde dag . Nu ga ik je laten mijn liefste dagboek tot de volgende keer .

Bo