zondag 6 maart 2022

Verhaal Lia

 HELP! Ik heb een bezeten  hamster!


Hoi ik ben Lia en ik heb (of ja had) een hamster maar niet zomaar een hamster, nee nee, ik heb een bezeten hamster!

En raad eens… Hij is natuurlijk ontsnapt.

Hamsters moet je gewoon niet nemen want kijk wat er dan gebeurt…



Ik was gewoon mijn hamster zijn verblijfje aan het schoonmaken tot ik plots iets zag!

Bertje (mijn hamster)was natuuurlijk weer ontsnapt.

Hij ontsnapt altijd maar deze keer was het anders!

Normaal neemt hij altijd drollie mee dat is zijn knuffeltje maar die lag er deze keer nog!

Ik wist dat er iets gebeurt was maar wat?

Zocht overal in mijn kamer.

Maar toen…

Ik keek naar mijn gordijnen en ja hoor daar was hij!

Aan het klimmen op mijn gordijn!

Nu wist ik het zeker, mijn hamster is bezeten!

Hij was net spiderman!

Eigenlijk is het wel cool om een bezeten hamster te hebben!

Je kan al raden wat er toen gebeurde, en ja hoor hij viel.

Daar lag hij dan pardoes op de grond,arme stakker dood omdat hij gwn eens spiderman wou spelen!

EINDE! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.