zondag 6 maart 2022

Verhaal Nouaman

 Er lag hier in de woonkamer een pakket waarop stond, “ verboden te openen”.

Ik vroeg me eigenlijk af waarom ligt het pakketje dan hier, terwijl niemand het mag openen. Bovendien was ik zo nieuwsgierig ,ik wou weten wat er in zat, ik ging dus het pakketje wegen. Vervolgens tilde ik het pakketje op,  het was super zwaar voor zo’n doos. Het was net zo goed als het gewicht van een kind. Verder ging ik ermee schudden, plots ontplofte er iets, en ik wou achterhalen wat de gevaren zijn en hoeveel het pakket woog, dat er ook zeker niets gebroken was. Daarnaast negeerde ik het plaatje en deed ik het open, maar de doos was dubbel verpakt, en er hing nog een ander plaatje aan en er stond erop ‘’ als je het waagt om het nog eens open te doen, dan zit je diep in de problemen jij snotneus “. Ik vond het maar niets, en ging verder met het pakket te openen. Maar uiteindelijk was het doos nogmaals stevig verpakt en er stond ditmaal daarop “ je negeerde mij dus open het nu echt niet meer of je gaat eraan “. Ik dacht bij mezelf, ik ben niet bang, ik ga gewoon door doen, dus ging ik verder het pakketje openen, maar het was dan niet meer verpakt. Ik zag een heerlijke slagroomtaart, dus ik zei: “hmmm ik eet dit gewoon op’, toen ik mijn eerste hap nam, aaaaaiiiii, mijn kies was gebroken, het was gewoonweg een nep slagroomtaart met een briefje erbij, en er stond in het briefje: “Voila, dit krijg je dan als jij de privacy van een ander niet respecteert”. Tot slot heb ik mij bedacht en ga ik nooit meer in mijn leven met iemands zaken bemoeien. 


Nouaman




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.